Uw cookies zijn uitgeschakeld. Schakel uw cookies a.u.b. aan om uw voorkeuren op te slaan.

We gebruiken cookies om: klantenervaring te optimaliseren, gepersonaliseerde informatie te bezorgen en het delen van info op sociale media mogelijk te maken. De toestemming die u geeft door op 'Akkoord' te klikken geldt voor alle websites van AG Insurance. Lees ook ons cookiebeleid en onze privacyverklaring.

Meer weten


spacer.gif
Wat moeten de begunstigden van een contract AG Ascento Free doen in geval van overlijden van de verzekerde ?
In geval van overlijden moeten aan de dossierbeheerder (waarvan de gegevens vermeld staan in vraag "Hoe kan ik de beheerder van mijn dossier AG Ascento Free contacteren ?") volgende documenten worden toegestuurd :
 
  • een uittreksel van de overlijdensakte van de verzekerde,
  • een bewijs van leven van de begunstigde(n),
  • een medisch getuigschrift opgesteld op een door ons afgeleverd formulier, dat de oorzaak van het overlijden vermeldt.
  • een erfrechtverklaring (voor de gevallen waarin de begunstigde niet bij naam is aangewezen);
  • andere documenten die eventueel nodig zouden kunnen zijn.

 
Het kapitaal dat hen toekomt, wordt gestort binnen de vijftien werkdagen die volgen op de ontvangst van bovenvermelde documenten.